LOKIKE ÜTLEB TERE

Tüdruk rattal

TERE. MINU NIMI ON LOKIKE JA MA OLEN NELJA AASTANE. ÕIGEMINI JUBA NELJA JA POOLE AASTANE. ÜSNA PEA TULEB MUL SÜNNIPÄEV JA MA SAAN VIIESEKS. SEDA SIIS EI VÄHEM EGA ROHKEM KUI KUUE KUU PÄRST. NOJAH, KUI MÕTLEMA HAKATA, SIIS TEGELIKULT ON SEDA OOTAMISE AEGA ÜPRIS PALJU VEEL. AGA KÜLL MA ÜHEL PÄEVAL VIIS KA SAAN.

MUL ON ÜKS ARMAS SÕBER. TEMA NIMI ON POTŚAKE. POTŚAKE ON KA NELJA AASTANE, AGA TEMA JUST SAI NELJASEKS, SEEGA ON TEMA MINUST VÄIKSEM. SEL AJAL KUI MINA JUBA TEGUS BEEBITÜDRUK OLIN, EI TEINUD POTŚAKE VEEL MUUD KUI AINULT SÕI JA MAGAS. KUID MEIL ON ALGUSEST PEALE TORE OLNUD. PÄRIS ALGUST MA MUIDUGI ISE EI MÄLETA ENAM, AGA EMME ON SELLEST VAHEL JUTUSTANUD.
MULLE MEELDIB KUI EMME MULLE RÄÄGIB, MILLINE MINA BEEBINA OLIN JA MILLINE TA ISE VÄIKSENA OLI. KUJUTAGE ETTE, MINU EMME ON KA KUNAGI BEEBI OLNUD. MA ISE EI TAHTNUD SEDA KÜLL USKUDA. KUID SIIS NÄITAS EMME MULLE ENDA BEEBIPILTE JA MUL EI JÄÄNUD MUUD ÜLE. TULI VÄLJA, ET TA ONGI SEDA OLNUD. KUI MA AGA VAATAN OMA SUURT EMMET, SIIS ON IKKA VÄGA RASKE TEDA SIPUKATES JA MÄHKUDES ETTE KUJUTADA. KUIGI TOL AJAL MÄHKMEID ÜLDSE EI OLNUDKI. OLID HOOPIS MARLILAPID, KUHU SISSE TITAD PISSISID JA KAKASID.
MULLE MEELDIB VÄGA MEISTERDADA JA JOONISTADA. KUI MA JOONISTAN, SIIS ILMUVAD TAVALISELT PABERILE PRINTSESSID JA HALDJAD, AGA VAHEL MA JOONISTAN HOOPIS SELLISE PILDI, KUS ON PEAL KOGU MINU PERE – ISSI, EMME, MINA JA MINU VÄIKEVEND. KUNA MINU VÄIKEVEND ON ALLES NII BEEBI, SIIS JOONISTAN MA TA EMME SÜLLE. MINUL JA EMMEL ON UHKED MAANI KLEIDID, ISSIL AGA PÜKSID JA PLUUS. EMME NAERAB IKKA, ET MA OLEN JÄLLE ISSILE NABAPLUUSI SELGA JOONISTANUD, AGA NII ONGI JU VAHVA. PEALEGI, MA JU VEEL EI OSKA PÄRIS PLUUSI JOONISTADA. MA ALLES ÕPIN SEDA.
KUI MA KUNAGI SUUREKS KASVAN, SIIS MA HAKKAN LOOMADE HOOLITSEJAKS. MULLE NIMELT LOOMAD VÄGA VÄGA MEELDIVAD. KÕIK LOOMAD MEELDIVAD. MA NII NII VÄGA TAHAKSIN ENDALE MÕNDA LOOMAKEST, KASVÕI HIIRENÖPSUKEST, AGA EMME EI TAHA. MEIL OLI KUNAGI ÜKS VÄIKE KOER, KES PALJU HAMMUSTAS JA EMMET HAMMUSTAS TA ERITI PALJU. NÜÜD EMME KARDAB KÕIKI LOOMI, ISEGI LAMBAID. KUI MA AGA HAKKAN LOOMADE HOOLITSEJAKS, SIIS MA SAAN IGA PÄEV LOOMADE JUURES OLLA, NEID PAITADA JA SILITADA JA NEILE SÜÜA ANDA. SEE OLEKS NII TORE.
Leave a Reply

